5 Nisan 2011

mehveş ile ilgen

Uyuyamadım bir sağa döndüm, bir sola döndüm, nasıl üzüldüm bilemezsin.. dedim bari aklıma bir şeyler gelmişken yazayım zaman aksın geçsin, saatler ilerlesin sabaha uyanmam daha da zorlaşsın. neyse fazla uzatmadan yazının kahramanlarına geçeyim.. ilgen, 1.50 den biraz hallice (uzun), boy kompleksi olmayan, tıp alanında kendine kariyer edinmeyi seçmiş, öğrencilik hayatı devam eden, tatlı mı tatlı, kedi canlı bir arkadaş. Mehveş ise boy olarak ilgen'e göre biraz daha standartları tutturabilmiş, öğrenciliğini sürdürdüğü işletme fakültesinin elit yaşantısına adapte olmakta zorlanan, end müh adayı, önceden oportunist çocugun sevglisi olarak bildiğiniz, yine kedi canlı başka bir arkadaş. hayatımızda önemli bir yere sahip (ortamdaki kız nüfusunun yaklaşık %66.67 sini oluşturan) bu ikiliden ilgen, son zamanlarda merak saldığı insan psikolojisini daha yakından tanımak için canım dediği sevgili arkadaşları yani bizler üzerinde bir takım çalışmalara koyuldu. çiftlere sağladığı çift terapisi hizmeti ile bu gruba mensup insanların davranışlarını inceleyip,kendince yorumlar getirerek onlara yol gösterirken, çift olmayı başaramamış arkadaşlarına ise daha farklı yaklaşımlarda bulunarak, bir yandan onların bu büyülü dünyada nasıl bir birey davranışı göstereceği üzerine analizler yapıyor,diğer yandan ise yarattığı hayali karakterlerin bu garipler(ben) üzerindeki etkilerini gözlemliyordu. mfl kuşçularından, age of oyuncusu i.s.s ile uzun zamandır haşır neşir olduğundan, yalan onun için bir yaşam stili haline gelmişti ve özellikle benimle muhattap olurken, gözünü kırpmadan söylediği yalanlar, beni hayretler içinde bırakmaya kafi geliyordu. odam için aldığı posterle gönüllerde taht kurmayı başaran ilgen, bensiz düzenlediği arkadaş toplantılarıyla ise kalbimi yaralamış, ancak birkaç başka posterle (o da belki)düzelecek yaralara sebep olmuştu. Mehveş ise ortamdaki erkek hegemonyası sebebiyle poker gecelerine katılmaya başlamıştı. Oyun sırasında hakim olamadığı heyecanı onu usta pokercilerin yanında zor duruma düşürse de şansı sayesinde poker night ların aranan ismi oluvermişti. counter-strike konusunda da giderek uzmanlaşan, age of içinse daha epey ekmek yemesi gerektiği her halinden belli olan bu ebru gündeş fanatiği arkadaş, cast çı kuzeni sayesinde sanat camiasından son haberleri anında bize aktarıyordu. kim, kiminle, nerde, nasıl gibi haberlerin yanında, yakinen tanıdığı birçok ünlüyü, tasvirleri ve hikayeleriyle bizim için ete kemiğe büründürüyordu. Henüz bir posterini görmemiş olsam da ilgen kadar çok sevdiğim mehveş'in daha sade, yalansız, mühendislik etiğine uygun bir karakteri olduğunu belirtirken, onun için bir saplantı haline dönüşmüş olan ebru gündeş hayranlığını da kaygıyla takip ettiğimi belirtmeden geçemeyeceğim.
Kızlar en yakın zamanda birer posterle bekliyorum :) (ayrıca bu gülüşü şu şekilde yaptım efekte tıklamadan sakın geçmeyin!)
http://www.youtube.com/watch?v=HyHSLP281CM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder