17 Nisan 2010

sarhoşlar

ben diyorum benim ilk itirafım sertab (kod adı) ı seviyorum diyordu genco.. benim itirafım ise allahtan belamı mı istiyorum dedi berker.. yalnızlık cok kötü.. su an cok duygulandıgım icin sadece duygularımı yasamak istiyorum diyordu yanıbasımda uzanırken yalnızlıga.. hep yanlış insanların pesinden kostuk hep hep, genco'nun konusmasına izin vermeden art arda sıralarken itirafları.. itiraf sayılır mıydı ki oysa(buraya uymadı oysa) artık iclerinde tutulamayan bu çığlıklar.. "biz su an bu yataktayız ya, uykuyla uyanıklık arası.. bu yatak fonksiyon biz de parametresiyiz diyordu genc muhendis adayı berker.. ben pek yapamıyorum ya dedi genco çekingen bir duygusallıkla.. yakarıyordu.. "acaba o da beni seviyor mu? soyle seviyor mu?" her ne kadar bir idol olsa da ekrem ve murtaza icin, caresiz sorguluyordu bu acımasız sevdayı su an dizlerinde yatarken ekrem'in.. ekrem hic bu kadar aciz görmediği arkadasını şaşkınlıkla bagrına sabitlemiş "kardeşin duymaz el oğlu duyar'ı" dinlerken murtaza'nın ne yaptıgını düşünüyordu.. naber kanks? sarhoş oldular:) beni sorsan cok agırım ton ton.. sınava soksan on alırım on on.. hic aramıyon.. staj olayına genco yu gunde bir kere arayan murtaza ekrem i unutmus, onu her zaman oldugu gibi kendi dünyasına itmişti.. yazan benim lan istedigimi solerim :) lan bizim evin ordaki parkta icmistik senle lisede bi kere.. vodka icmistik, o gelio aklıma ne kadar zaman gecmis.. kafam çok iyi su an..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder