6 Mart 2010

bir dostun itirafları..


ne soyleyim abi diyordu mahsun delikanlı.. "cok uyardık, cok uyardık kimse dinlemedi.. varsa yoksa sığırlanalım hacım.. ben dediğimden bu yana 3 sene geçti.. hazırlıkta gittiğim kulube su ana kadar fahri baskan olmam gerekirken, tanışma toplantılarına gidip sığır sığır oturmak beni üzüyor.. eses taraftarı arkadaşın eksik kalmayalım diye katıldığı bu toplantılar sinema ruhuna adeta darbe vuruyor bu en cok da benim zoruma gidiyor.. bir yere gidilecekse hooop hep beraber gidelim hacım, aşık olunacaksa hooop hep beraber aşık olalım.. ama böyle olmaazz.. biz istiyoruz ki herkesin kendi bir dünyası olsun, kendi ilgi alanları olsun yookk. ben isterim ki inşaatın futbol takımında sağ acık oynayım, efendime soyleyim sol acık oynayim ama öyle olmaz ki.." bir tek sizin iddia olayına olayına özenmedim dostum diyordu dertli genç.. eses fanı arkadasını kurtardığı at yarışı batagından bahsederken simdi onu tekrar o batağa gönderebilsem diye düşünüp sızlanıyor ona da gideyim bunu da yapayım diyen arkadaşını acık acık kıskandığını itiraf ediyordu.." bu sene iyiyim herşeye rağmen, umutlarım var aşklarım var" diyordu. kız arkadaşını adanaya götürüp davullu zurnalı merasim yapma planları kurarken annesinin adağından bahsedişinde gözleri doluyordu.. abisinin kazanovalığından yakınırken abisinin yakın arkadaşı ahmedova da sitemde bulunuyordu.. babasıyla arasının neden limoni oldugunun yazılmasını istemeyen dertli delikanlı cocuklugundan kalan baba özlemini açıkca ortaya koyuyor, annesinin sadece derslere yogunlasmasını isteyen feryatlarını duydukca kendinden gectigini itiraf ediyordu.. her şeye rağmen bende insanım diyerek röportaja son noktayı koyuyor cebine koyduğu peçetelerle gözyaşlarını silerek bulustugumuz mekandan ayrılıyordu..

2 yorum:

  1. ben o es es fanı arkadastan bırıyım. acaba bataktaki miyim? yoksa diğeri mi çok meraklardayım esrarengiz olsub diye de belli etmedım kımlıgımı ha:d

    YanıtlaSil
  2. yazıda geçen "eses fanı" sadece bir kişiyi anlatiyor ve kim oldugu da gayet acık :)

    YanıtlaSil